London: TV voditelj koji je vređao Megan Markl dao otkaz; Više od 49,1 miliona ljudi gledalo intervju Harija i Megan

“Razgovarali smo sa Morganom i on je odlučio da je vreme da napusti emisiju, a bord ITV-ja je prihvatio odluku i nemamo šta da dodamo više”, saopštila je ITV.

megan, markl, emisija, opra, vinfri, megan, i, hari

Pirs je vodio emisiju ponedeljkom, utorkom i sredom, a imao je oštre komentare na račun Megan Markl posle intervjua koji su Opri Vinfri dali ona i njen suprug princ Hari, a u kojem je Megan kritikovala kraljevsku porodicu.

Morgan je optužio mladi par da je naneo veliku štetu kraljevskoj porodici time što je tražio publicitet pod svojim uslovima, bez prihvatanja odgovornosti i onoga što nosi njihova pozicija, preneo je Rojters.

Jedna od stvari koju je rekao je da “princezi Pinokio” nije verovao ni jednu jedinu reč.

“I dalje sam ozbiljno zabrinut zbog svega što je Megan rekla, ali moram da izrazim svoje viđenje o mentalnim bolestima i suicidu. Takve stvari bi trebalo uzeti za ozbiljno (Megan je rekla da je pomišljala na samoubistvo dok je bila u kraljevskoj porodici) i treba pomoći, ako treba i lečenjem”, rekao je Morgan.

On je čak došao u sukob sa kolegom voditeljem Aleksom Beresfordom, zbog čega je usred emisije izleteo iz studija.

Morganovi komentari i ponašanje su izazvali 41.000 pritužbu britanskoj radio-difuznoj agenciji, koja je saopštila da će sprovesti istragu po pravilniku o šteti i uvredama.

Za razliku od njega, Kerolin Mekol, izvršni direktor ITV-ja, je rekla ranije da apsolutno veruje onome što je ispričala Megan Markl.

Više od 49,1 miliona ljudi gledalo intervju Harija i Megan

Više od 49,1 miliona ljudi širom sveta gledalo je intervju Opre Vinfri sa britanskim princom Harijem i njegovom suprugom Megan Markl na televiziji ili preko striming platformi, objavila je američka televizijska mreža Si-Bi-Es.

Si-Bi-Es navodi da broj gledalaca i dalje raste i poručila da će ponovo emitovati intervju u Sjedinjenim Američkim Državama u petak, prenosi Rojters.

U SAD je intervju na televiziji gledalo 17,8 miliona ljudi, što znači da je to najgledanija emisija iz sveta zabave u SAD od ceremonije dodale Oskara u februaru 2020, dodaje Si-Bi-Es.

Intervju, u kojem je par optužio britansku kraljevsku porodicu za rasizam i govorio o sukobima unutar nje, emitovan je u nedelju na Si-Bi-Esu i u ponedeljak na britanskom ITV-u.

Intervju je i dalje dostupan na striming platformama.

Izvor