Kina zabranila BBC

PEKING –

Britanski televizijski i radijski kanal BBC World News (Bi-Bi-Si Vorld njuz) je zabranjen u Kini, saopštila je kineska radiodifuzna agencija, nedelju dana nakon što su Britanci oduzeli licencu kineskoj državnoj televiziji (CGTN).

U saopštenju uoči lunarne Nove godine, agenija je navela da britanski javni servis ozbiljno krši regulative u izveštajima vezanim za Kinu, ističući da bi vesti trebalo da budu “poštene i fer”, ali da su naštetile kineskim nacionalnim interesima, preneo je Rojters.

bbc, bi, bi, ci

Zbog toga, britanski kanal ne ispunjava zahteve u Kini i aplikacija za emitovanje na još godinu dana neće biti prihvaćena, dodaje kineska agencija.

Bi-Bi-Si je u saopštenju posle objave kineske agencije naveo da je razočaran odlukom kineskih vlasti.

Izvor