Mediji optužuju CDU za cenzurisanje vesti o zdravlju Angele Merkel

Najčitaniji nemački list, “Bild”, optužio je vladajuću CDU kancelarke Angele Merkel za “cenzuru” povodom neobjašnjivih drhtavica koje povremeno ima kancelarka.

Izvor: Beta/AFP

Foto: EPA-EFE/OMER MESSINGER

Foto: EPA-EFE/OMER MESSINGER

“Bild” je na svom sajtu naveo da se oseća uvredjenim jer se CDU ponaša “kao da Angela Merkel nikada nije imala tri napada drhtavice”.

I dok se nemački i strani mediji raspituju o zdravlju kancelarke, “Bild” piše da je to “tabu tema” za vladajuću stranku.

CDU nije pomenula “Bild” u svojim pregledima štampe koji se svakog jutra šalju partijskim zvaničnicima.

Kako navodi “Bild”, “misteriozni napadi drhtanja su tema broj jedan u nemačkim medijima”.

Merkel je u četvrtak sedela tokom intoniranja državnih himni Nemačke i Danske, dan posle najnovijeg slučaj drhtavice.

Kancelarka je posle tog slučaja u sredu rekla da se “veoma dobro oseća”.

Drhtanje je pripisala psihosomatskoj reakciji na prvi slučaj kada je primećeno da se trese, pre manje od mesec dana.

Po navodima “Bilda”, Merkel je posle prvog puta kada je imala vidnu drhtavicu, prilikom susreta s ukrajinskim predsednikom Volodimirom Zelenskim 18. juna, prošla detaljne medicinske preglede.

Merkel je u međuvremenu taj slučaj pripisala dehidrataciji usled vrućine u Berlinu.